O NOSO ACUARIO!
NA CLASE DE 4 ANOS ESTAMOS DE NORABOA XA QUE ÁNGEL, O PAPÁ DE IVÁN, OFRECEUSE A POÑERNOS UN ACUARIO NO COLE.
TRÓUXONOS MOITAS ESPECIES DE PRANTAS E DE PEIXES.
ESTAMOS MOI ILUSIONADAS E ILUSIONADOS CON ESTA NOVA AVENTURA E VIVENCIA.
MOITÍSIMAS GRACIAS ÁNGEL!
Comentarios
Publicar un comentario