A VOLTA A ESCOLA NESTE TRIMESTRE RESULTOU SER MOI EMOCIONANTE, XA QUE RECIBIMOS A VISITA DAS NOSAS MADRIÑAS E PADRIÑOS LECTORES!!!!!
PARA CONMEMORAR O DÍA DO LIBRO VIÑERON A LERNOS UN CONTO, BUSCAMOS UN RECUNCHO ACOLLEDOR NO COLEXIO E A GOZAR DOS CONTOS...
Comentarios
Publicar un comentario